3 DAGAR KVAR

Nu har jag kommit hem från Merel och skrivit ett mail till min finaste. Hade väldigt trevligt hos Merel, vi åt wraps med lax och avokado och såg på Amelie från Montmartre. Merel gillade inte filmen haha, men jag tyckte den var lika bra som förra gången jag såg den!
Nu ska jag sova, ännu en dag imorgon (idag). Efter skolan ska jag lulla omkring med Merel och kanske Yumo i stan ett tag, sen hem och plugga, tvätta och skypa med min bästa!
Förresten.. 3 dagar kvar nu!!!!!!!
Ååååååh vad han är fin. Lovar att uppdatera fina bilder på oss när han är här i Paris. Men räkna inte med att jag uppdaterar något söndag - onsdag (kanske onsdagskvällen).
Ja. Sa jag att han var fin? Och att han är min? Jag är en lycklig lottad tjej.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0