FREDAG OCH MYS

Gjorde två prov idag, sen gick jag hem. Kände i morse att jag var lite förkyld så jag tar det lugnt idag för vill inte riskera att bli sjuk! Så har köpt nötter, clementiner och ätit nudlar. (Okej ett litet choklad fick hänga med hem också men det är faktiskt fredag)..
Nu ska jag påbörja processen till att göra mig vacker inför söndag (jag undrar vart chokladen kommer in i bilden då).
Mmmm.. så gott. Min ursäkt? Choklad gör själen glad och då blir jag glad hehe. Och vi alla vet att man är som vackrast när man är glad!
Näe men okej jag ska inte precis till frisören och fixa en värsta snygg frisyr men jag tänkte faktiskt göra nagelterapi ikväll och lägga mig tidig för min skönhetssömn. Och på söndag tänkte jag tvätta håret och raka benen.
Det var allt.
Behövs nog inte mer än att jag luktar gott, är fräsch och är glad för att han ska tycka jag är fin. Han har trots allt sett mina alla olika utseenden (somliga mindre bra än andra) så han är nog van. Hoppas jag..

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0