FREDAGSKVÄLL SOM GAV FLERA LEENDEN

Väldigt trevlig fredagskväll - vi firade Maries födelsedag (hon fyllde år förra söndagen). Träffade massa nya människor som var jätteroliga så jag hade en riktigt bra kväll!
Idag ska jag plugga, skypa med min bästa och sedan äta ute med Yumo på en restaurang vi aldrig testat tidigare! Ska tydligen vara väldigt bra och billig så jag återkommer med recension antingen ikväll eller imorgon.
Imorgon ska jag på glöggkväll hos Marie (en annan Marie) och mysa med svensk julkänsla (läs lussebullar). Tänkte ha på mig min nya klänning då så då får ni se den bättre!
Återkommer.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0