LITE SÅDÄR SMALL TALK

Wooohooo!!!! På det svåra testet förra veckan där jag tänkte "går det så går det" (också känt som när jag somnade så jäkla sent) så fick jag 12/20!! Så jag klarade det!! YEEY!!
Dessutom fick vi tillbaka ett test vi gjorde även förra veckan idag, jag hade fått 7/10 (NÖJD!), men så såg jag att Marie hade fått 0,5 rätt för ett svar jag inte hade fått något rätt för alls. Vi hade verkligen EXAKT samma fel, så jag och Marie frågade läraren "VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖR INTE RÄTTVIST!!!!!!!" (Okej kanske lite överdrivet men ungefär i samma förundrande och desperata ton) och då gav läraren mig helt enkelt ett halvt mer rätt! SÅ 7,5/10 blev det istället. OH YEAH!
Räknas det förresten som skolk om jag skippar en föreläsning för att åka hem och plugga till ett svårt prov (har jag ens några lätta?) jag har på fredag? I alla fall, det är precis det jag har gjort. För 20.30 ska jag befinna mig hemma hos Merel och se på en fransk film.
DESSUTOM har Christine två gäster här hemma (en amerikanska och en fransman som ska gifta sig) och båda pratar franska. Jag med tydligen. Vi hade ett samtal under en halvtimme, pas difficile pour moi då jag tydligen kan prata franska och även förstå allt vad de säger. Märkligt.
// Skulle bjuda på en bild men kameran ljög tydligen inte.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0