LITE STUDIERESULTAT

Idag gick skolan riktigt snabbt!! Först fonetik, och sen grammatik! Grammatiken kändes riktigt bra idag, då hon gick igenom ett nytt svårt område inför provet på fredag (okej vi har prov varje dag den här veckan nu) och jag fattade!! WOHO haha. Dessutom fick jag alla rätt (35/35) på ett verbprov vi hade förra veckan! OH YEAH!
Så nu sitter jag här och tänker belöna mig själv med en film senare ikväll. Har prov imorgon igen, men det är ett verbprov (verb vi tidigare studerat) så det är bara att repetera (men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken)!
Om 6 dagar kommer min bästa hit.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0