NAGELTERAPI

Sitter just nu i Axels gamla tröja, den är nytvättad. Och mysig. Har precis gjort nagelterapi, gula fick naglarna bli. Och korta, för annars har jag alltid en tendens att råka riva honom, hm. En posebild fick det också bli.
Varför känns det som att det är imorgon han kommer hit? Det är nog bara för att jag börjat fixa mig.. lustigt för jag klippte tånaglarna (intressant jag vet) men det slutade med att jag råkade klippa bort en bit hud istället. Så nu har jag ett fint litet sår precis vid stortåsnageln på min vänstra fot. Gör inte ens ont, men en trevlig detalj.. eller inte. Vad är poängen med detta? Ingenting, men jag brukar delge mig sådana här saker med antingen mamma eller Axel och eftersom ingen av dem är vaken får jag väl sprida ut det till resten av världen mohahahahhaa.
Näe men IMORGON kommer han ju faktiskt hit!! Det är ju lördag nu!! HAN KOMMER IMORGON!!!!!!
Så nu ska jag lägga mig så jag får min skönhetssömn.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0