SUCK..

Gjorde alla mina läxor igår, men tänkte ta repetitionsplugget idag, och skulle upp nio. Därför la jag mig halv elva igårkväll. Duktigt av mig. För jag var trött. Tror ni att jag kunde somna? Nej självklart inte. Tror jag låg vaken i över två timmar..och vaknade upp flera gånger. Så gick jag upp nio? HA! Nej.. gick upp elva och har småsovit fram tills dess.
Så mina alternativ är nu:
* Skolka från skolan och sova hela dagen.
* Gå till lektionen trött och hoppas på det bästa (som i att jag kan tillräckligt mycket från plugget innan).
Jag tror jag hoppas på det bästa. Det känns alltid bättre än att jag ska skolka.. Kan plugga lite på metron, men det var ju självaste f*n att sömnen ska rubbas när det verkligen gäller!!!!!
Aja. Snart är det bara en vecka kvar tills min bästa kommer hit. Hehe.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0