TROR JAG SKA SLUTA FÖRSÖKA GÖRA MIG VACKER..

Innan jag skadar mig mer.. Igår klippte jag av huden på mig själv, blödande sår vid stortån. Idag skulle jag noppa ögonbrynen.. resultat? Ett sår vid ögonbrynet efter ett väldigt frustrerande hårstrå som vägrade ge med sig.. till slut gick det men woops en bit hud följde med och det började blöda.. Ger upp och och ska lägga tillbaka nopparen i sin påse och vad händer då? Den slinter i mina fingrar och klöver min tumme i två halvor.. okej inte så drastiskt men nog började det blöda efter att jag fick ett stort jack mitt på tummen....
Imorgon ska jag raka benen. Är lite nervös.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0