FIXAT JULKORTET FÖR I ÅR!

Årets julkort haha!
Idag har jag haft prov och tror det gick bra, hoppas på godkänt i alla fall; kändes som om jag fattade det!
Har känt mig så julmysig hela dagen (t.o.m. haft klänning på mig, kors i taket!) så efter skolan gick jag och Marie (och Maries kompis) till Champs-Élysée medan vi drack en ny julsmak i kaffet från Starbucks, så mumsigt! Vi gick i julmarknaden och jag såg bl.a. en present till mamma jag ska köpa! Dessutom köpte jag en present till Merel (hon fyller år på söndag) och sen en klänning till mig själv hehe.. Tänkte ha på mig den på glöggmyset hos Marie på söndag så ni får se den närmare då!
Imorgon är jag bjuden till en annan kompis som heter Maries födelsedagsfest, så ska dit och ha trevligt och sen utgång på det! På lördag är jag också medbjuden på födelsedagsutgång fast för Merel haha, så det blir en fullspäckad helg! Skönt att lördagsförmiddagen är ledig dock, då ska jag förhoppningsvis skypa med min bästa! <3

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0