KOMMER INTE PÅ EN RUBRIK

Nu har jag kurerat mig med apelsinjuice och ska snart äta lite. Tänkte ta lite värktabletter för säkerhetsskull, sen ska jag göra mina läxor och sen ska jag spendera kvällen med film. Ska lägga mig tidigt för tänkte gå upp vid åtta något imorgon!
Christine frågade mig precis om jag var en av dem flickorna som inte åt för att bli smalare.
Jag: VA? Nej självfallet inte!!
Christine: Men du har blivit smalare sen du kom hit!! Och du äter ingen ordentlig frukost!!
Jag: Ja men det blir bättre när jag kommer hem till Sverige.
Okej. Jag äter som en fattig student (sa någon nudlar? Färdiglagad mat?) så självklart får jag inte i mig lika mycket som jag fick när jag var hemma och åt hemlagad mat varje dag. Och frukost är faktiskt för mig (som svensk) mjölk och flingor.. även fast det är 300 kakor och bröd i Frankrike..
Dessutom har jag svinont i magen eftersom jag glömde bort att det är laktos i pasta carbonara.. suck. Men tror apelsinjuicen hjälper, förkylningen börjar kännas bättre!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0