EN KVÄLL I MAROCKANSKT TEMA

(Vi fick den här förrätten gratis!) En slags marockansk kaviar, sjuuukt god!
Vår andra förrätt, detta är faktiskt marockanska köttbullar med ägg och potatis! (Såg man inuti) Tro det eller ej men det var faktiskt riktigt gott!!
Så mycket mat man fick!!!! Och då hade jag inte ens fått min kyckling än!!
Min huvudrätt: kyckling med couscous och grönskakssoppa (grönsakssoppan hällde man över couscousen).
Yumo och jag ville testa något nytt, så vi gick till en marockansk restaurang (kommer inte ihåg namnet). Sjukt bra restaurang!! Trevlig personal, god mat och inte alls dyrt!! Sen var det ju väldigt snällt att vi fick en förrätt gratis (det var den enda förrätten som inte serverades med tomat så den bjöd dem på för att Yumo sa att jag inte äter tomat haha).
Man tar linje 2 till metron Avron och sen är det nr 13 på Rue d'Avron. Ska minsann dra med mig Axel dit när han är här!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0