EN KVÄLL I TOPPKLASS

Åh har haft en jättetrevlig kväll! Jag var ju utan tvekan den yngsta (att jag i början kände mig som om jag var på släktkalas) men som vanligt var det ingen brydde sig om åldern. Och inte jag heller egentligen! Men om någon frågar är jag 25.
Det blev mycket skratt, mys och sen plockades en gitarr fram och vi alla började sjunga med när några spelade. Så otroligt härligt!! När det var dags att bege sig kände jag mig så.. fransk haha!! Har suttit och sjungit sånger, druckit viner, lyssnat på liveframträdande med gitarr och sen skulle man ta ligne 60 pour aller à la maison.
Nu är jag väldigt trött och ska sova.. fonetikvecka nu! Sen.. på söndag kommer Axel hit!!!!!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0