"VACKER"

Idag fick jag en liten självförtroendekick. En tjej i min klass satt bredvid mig lite innan lektionen började. Hon frågade mig hur man fick bort mörka ringar under ögonen, och om där fanns något smink som kunde dölja dem. 
Jag: Well there're councilor for example.. it can't take them away but it hides them. And there's also a vegetable, don't know the word in English but it's the long green one haha.
Hon: You know if there's a way to get rid of them?
Jag: Sleep! Sleep makes you more beautiful.
Hon: That's right, it's actually true.
Jag: That's why I'm going to sleep good this weekend, so I will be beautiful when my boyfriend arrives!
Hon: Oh but you're already so beautiful. You are a very beautiful girl.
Den tackar man för!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0