VÄRLDENS BÄSTA

Haft otroligt härliga dagar med min bästa. Vi har tagit igen tid, myst, ätit god mat, varit i Jardin du Luxembourg, Pont Neuf, Champs-Élysée, sett Chelsea vs. Manchester City på en pub, gått på gallerior, varit vid Louvren, uppe i Eiffeltornet och sett på Lucia i Svenska kyrkan. Vi har även haft tid att träffa lite av mina vänner och Christine, alla tyckte Axel var så himla trevlig.
Christine sa helt enkelt till mig när jag kom hem i morse efter att jag lämnat av honom "Den där pojken älskar verkligen dig. Det ser man i hans blick. Han är verkligen en bra kille. Honom ska du behålla".
Och nu sitter jag här i hans skjorta (han lämnade av lite kläder hos mig för att han behövde lite utrymme i sin ryggsäck) och saknar honom redan.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0