DAGENS FRANSOS

Herregud.. jag hade GLASÖGON, osminkad, håret helt ofixat när jag gick och handlade. För att jag fick ett akut chokladbehov. Också vid chokladhyllan har jag valt ut ett mumsigt ett, så kommer där en tjock, svart man ca 30 plusare skulle jag tro och frågar mig om jag var chokladsugen.
"Ja", svarar jag och tänkte uppenbarligen eftersom jag står vid chokladen.
Då tar gubben ett choklad och säger "Då vill du kanske dela med mig?"
?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
MEN FY. Nej svarade jag och gömde mig i affären tills han hade gått. USCH.
Typ såhär såg jag ut när han frågade:
how do you make gifs


Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0