En nattlig hälsning

Trevlig middag och film hos Merel.. hon bjöd på *trumvirvel*..... TOMATSOPPA. Med sallad. Jag kände lukten så fort jag kom in i lägenheten och med fasa såg jag den röda soppan koka.. Den dagen jag alltid sagt till folk hade kommit, då någon bjuder mig på en huvudrätt bestående av typ bara tomat. Och vad gjorde jag? Jag åt upp hela den jäkla soppan. Tack vare några extra kryddor och lite crème fraiche smakade den inte så mycket tomat. Så den gick ner och smakade helt okej. Phew. Merel började asgarva när hon kom på att jag just det - avskyr tomater! Haha. Ja det var jättekul då i alla fall.
Nu ska jag gå och lägga mig. Skola imorgon. God natt!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0