FÅR EN KINES PÅ BESÖK..

Självklart får man en sushi för nybörjare!!!! MED HELLO KITTY!!!!! Åh älskar min lilla söta kines!! Nu har hon åkt (jag själv lämnade av henne på flygplatsen 05.40 i morse.. gick upp 03.20..... kom hem 07.08.... spenderade fem minuter på flygplatsen.... hjälpte henne med taxi kl. 4 på morgonen och sen RER och allt............... vill bara söka bekräftelse på att jag är en JÄTTESNÄLL VÄN som offrar min sömn ;) ) . Fick dock ta ett sådant äkta filmscensadjö på flygplatsen.. worth it! (+ Jag fick fyra stycken Marabou 200 grams av henne, huheja mig..) .
I alla fall. Idag MÅSTE jag ju äta nudlar. Så jag kan äta med pinnar. Sen ska jag plugga så det är klart medan jag fortfarande är någorlunda pigg. Sen ska jag spendera dagen med skype med den bästa och Edward & Bella (mamma skickade alla mina filmer till mig!!!!).

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0