FINNS VÄRRE SAKER

Sitter just nu i mitt rum med en jädrans huvudvärk och vågar inte mig ut till att ta en TREO då Christines gäster är där ute.. De låter som sociala tanter och det har jag ingen lust med nu. Vill bara vara själv idag.
Har i alla fall tagit mig i kragen och gjort mig i ordning, istället för att lufsa runt i pyjamas och rufsigt hår med oborstande tänder haha. Dessutom har jag på mig en av mina före detta vita tröjor som Christine råkade blanda med ett svart linne.. ops. Men det blev inte så farligt, en duvblå färg faktiskt. Kan jag leva med, jag är lika snygg ändå (OH KAXARN!).

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Aw, det var vackert sagt. "De har en vacker själ" (homosexuella). Jättefint sagt. :)

2011-11-06 @ 18:22:01
URL: http://gaymasen.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0