KÄRLEKSTÖNTIG FLICKVÄN

OJ vad jag känner mig fin idag!! Alltså rikigt, riktigt söt!! Jag är ju som bekant en ganska töntig person så självklart har jag redan funderat på vad jag ska ha på mig samt se ut när min pojkvän kommer hit. Alltså, vi har ju inte träffats då på nästan två månader, så det är klart att jag vill se ut som mitt snyggaste jag. Så att han ska tänka "HERREGUD DE DÄR NORSKA TJEJERNA ÄR INGENTING MOT DIG MADDIS!!!!!!" typ. Haha. Så jag tror jag ska se ut såhär. För jag känner mig söt. Och Enok får också vara med på ett hörn. Dessutom ser mitt hår längre ut när jag fönade det platt så det är ju också bra. Ja. Så här får det bli.
Nu ska jag iväg till skooolaaaaan!

Kommentarer
Postat av: Le papa

Du är alltid finast :)

2011-11-29 @ 22:04:55
URL: http://www.jentin.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0