KARMA

'Allo kaxarn här.. fick 36/36 på mitt verbprov. Jag. Vet. Jag är awesome.
Men som vi alla vet lönar det inte sig att skryta utan såg att jag hade skrivit nous recevrions först (rätt) och sen strukit över det för det var svårt att se vad jag hade skrivit och skulle skriva det på nytt ils recevrions (fel!) för att det stod ils i meningen ovanför, så vilket slarvfel!! Sa självklart till läraren, men hon sa att det inte spelade någon roll..
Så först var karma tillrättavisande och såg att jag fick ett fel på grund av mitt skryt, men belönade mig sen när jag var duktig och sa till läraren.
KARMA EXISTERAR!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0