LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG DAG

..... men ändå bra!
Har knappt haft huvudvärk idag, vilket är super!! Har haft både grammatik och föreläsning idag (okej.. började väl småsega lite sista halvtimmen på föreläsningen, sch) och efter det blev jag bjuden på köttbullar (!!) och stuvade makaroner av Marie, hur gott som helst! Nu ska jag nog sätta mig ner och göra några läxor (tjohooooo....).
Om en vecka kommer Valle hit!
Om 25 dagar kommer Axel hit!
Om en månad åker jag hem!
Ja denna ritade jag under grammatiklektionen.. då när det var liiiiite för segt. EY jag är bara människa!! ;)

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0