LITE SÅDÄR SMÅMYSIGT GLAD

Känner mig mysig idag och har en älskad pojkvän som tycker jag är det finaste, så tänkte bara uppdatera er om att jag på bilden känner mig fin.
Och (farmor & farfar) jag fick 26,5 av 40 på det svåra provet förra tisdagen! Och vet ni vad? Jag är sjukt nöjd!! Jag fick godkänt!! Dessutom gick hon igenom provet efteråt, så nu förstår jag vad jag gjorde för fel på en del av uppgifterna, vilket gör att jag lär mig ändå! Så då blir jag bara bättre!
I veckan har jag två föreläsningar, ska hem till Merel på en fransk film och middag, sen är det glöggmys hos Marie på söndag med äkta svensk julkänsla!
Och nästa vecka kommer min bästa hit..! <3

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0