MINA FÖRÄLDRAR

Jadu listan här nu igen!
Mina föräldrar är varandras raka motsatser, de är som natt och dag. De är skilda och pappa har en ny fästmö (lite bakgrundsfakta).
Pappa är 18 år rent mentalt haha, han är som Peter Pan brukar vi skoja om - Never growing up! Så han har varit min lekkamrat så att säga. Han är väldigt bra på att göra mig glad, och från honom har jag ärvt att man inte ska vara långsint. Pappa tycker det är onödigt att bråka under en längre tid, så länge man visar sitt missnöje så kan man sen gå vidare! Det är ganska bra (men dåligt de gånger jag tycker vi bör diskutera saker längre haha).
Höhö tog bilden från hans fb, tycker den är klockren.
Mamma är väldigt karriärsinriktad, seriös och vuxen. TILL SLUT fick jag henne att bli 25 år igen (44 är det nya 25) när jag fick hjälpa henne att välja nya glasögon..... Haha nej skämt åsido men hon är alltid den jag pratar med när jag har problem och hon brukar vara väldigt bra på att lösa dem. Dessutom var hon medbrottsling till att jag skulle tröstshoppa så det säger nog ganska mycket om henne som mamma hehe!
En bild från när vi var i Stockholm för två år sen! Dock har hon snyggare glasögon nu :')

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0