NU E DE FREDAGSMYS..

SUCK. Kvällens planer var att först ha tjejmiddag hos en kompis och sen utgång, men sen var det några som inte hade tid för middag så planerna blev förfest hos kompisen och sen utgång.
SJÄLVKLART HAR JAG HAFT CPONT I HUVUDET HELA DAGEN.. Och därmed känner jag mig inte pigg för att festa med hög musik. Middag, ja det hade varit trevligt men ingen hinner det innan! Såååååå vad blir kontentan av det hela? Hemmakväll. Får spara det till imorgon, då jag ska ut och äta med Merel och några andra kompisar!
Hmmmmm tips på ofrivilligt fredagsmys?

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0