PFF..

Kom på att jag glömde fortsätta på listan igår.. bah nu fattar jag varför Marie inte fortsatte med det, skittradigt ju. Jag lägger ner det, tar förlusten, orkade inte ens lika långt som henne haha.. Skit samma.
Idag har jag fortfarande ont i huvudet, dock inte lika mycket. Blir att äta, dricka, ta två treo, en dusch och sen vila så jag är pigg till middagen ikväll.
Fönstret är öppet också under längre tid, för trots att vinden är kall bidrar den med frisk luft.
Hepp vad ska man göra? Det är bara att gilla läget och hoppas på bättring!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0