STRIKE A POSE

Mycket trevlig kväll igår! Dock var restaurangen i ett av Paris inte särskilt fina områden (tänk er sexshop etc.) så kändes väl inte så hiiiimla roligt i början när jag dessutom gick vilse och ett holländskt par trodde jag var en prostituerad (eftersom jag hade smink och svart skinnkjol och frågade dem om jag kunde låna deras mobil precis bredvid en sexshop.. suck). Just det med mobilen var för att jag inte hade några pengar kvar på kortet, och var försenad haha.. Till slut fick jag låna en tjejs i min egen ålder mobil!
Själva restaurangen var hur fin som helst. Jag åt entrecôte med potatis och en god sås, mums! Och drack vitt vin till, (ja jag har blivit så parisisk att jag till varje middag ute dricker vitt vin).. Mon dieu!
Haha älskar Esras min (den blonda tjejen), det är verkligen STRIKE A POSE från att ha kollat mobilen till att snabbt bli fotograferad! Esra bor inte i Paris, utan hälsar på Merel denna helg, men mycket trevlig tjej! Kommer träffa henne om ca en månad igen, då Merel fyller år och då är det FEEEST (just ja, lovade Merel att skriva in detta i kalendern höhö).

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0