SUDOKUVANSINNET

Har jag gjort något vettigt idag? Till exempel pluggat? Nej jag låg på sängen och väntade på att Christine och hennes gäster skulle gå så jag kunde få tillgång till köket... och vad händer då? JO JAG SOMNAR!!!!!! Hahahahahaha!!!! Så plugg får vänta till imorgon. Har ändå imorgon och måndag på mig så det ska nog gå fint. Ska göra småläxorna ikväll istället.. hoppas jag. Höhö.
Helt sjukt vad jag har blivit sudokugalen. Och nu har jag ett sudoku som är SJUKT SVÅRT!!!!! Måste lösa det. NU. NU.
NUUUU!!!!!
*Vissel* vem är det som löst 10 sudoku?????
JO JAG!!!!!!!
SÅ VARFÖR I HELVETE KAN JAG INTE LÖSA NR ELVA?!?!??!?!! GAAAAAH

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0