TAGGA!!

Idag har det varit en bra skoldag! Först grammatik i två timmar och sen föreläsning i två timmar. På grammatiken hade jag prov, och jag tror det gick bra. Dessutom fick jag reda på att jag fick 22/27 på mitt förra skriftliga prov! Då blev jag glad, för på hörselprovet fick jag bara 8,5/20.. Så det klarade jag inte, vilket dock var väntat eftersom jag har svårt att ta in information om någon läser, pratar i telefon, mikrofon, hörlurar etc. Så är det även i svenskan och engelskan.. så jag har bestämt mig för att verkligen få riktigt bra resultat på det skriftliga och försöka träna så mycket som möjligt på hörseltesten!! Ett till hörseltest nästa måndag, då jävlar ska jag i alla fall lyckas få godkänt!!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0