À LA MAISON ENCORE..

Hemma från skolan!
Jag vet att jag är cool för att jag tog en bild på mig själv med kameran i spegeln.. I alla fall detta är mer för att jag vet att min mamma och även min kompis Valentina gärna vill se vad jag tog på mig då det är en sak jag funderat över.
Ännu en väääääldigt lång mening.
Också en närbild på ovansidan av mig.
Skolan var bra, min lärare ser ut som Professor McGonagall (stavning?) i Harry Potter minus hatten. Gillar henne redan haha. Av ca 20 pers består min klass av 15 japaner. Slump? Och de satt med varandra. Jag satt med en hälften tysk, hälften afrikan som hette Heiku och var trevlig.
På det hela taget en bra första skoldag!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0