À LA MAISON..

De Christine encore!
Men jag har faktiskt varit här en stund, men har skypat med min pojkvän! Åh jag hade sagt att jag skulle vara hemma vid midnatt, men det var så mycket folk att vi missade första metron så jag kom inte hem förrän ett, men så underbar som han är så hade han väntat! <3 Så det var lika mysigt att prata med honom som innan.
I alla fall, jag har haft en fullspäckad kväll och är otroligt trött så ska gå och lägga mig nu. Fixar bilderna imorgon för då ska jag ha filmkväll!
(OCH IMORGON ÄR DET GRATIS INTRÄDE PÅ ALLA MUSÈER!!!! HEJ LOUVREN!!!)
Jag och Christine i natt, Paris kulturnatt med Purple Rain!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0