ATTANS NU KÄNNER JAG MIG SVENSK IGEN..

Har nämligen införskaffat svenska varor idag!
Var ganska dyrt så införskaffade bara det nödvändigaste..!
I alla fall. Grammatikkursen gick bra idag, alla läxorna blev gjorda, phew! Tror lärarinnan tyckte vi var duktiga på att fixa alla läxorna att hon belönade oss med mindre läxor för imorgon! Ikväll har jag bara läxan att kunna verbet Sentir's alla böjningsformer + ord, adjektiv och adverb i samma familj!
Ikväll väntar skype med den bästa, nu har jag precis ätit köttbullar! (Ja jag är beroende)..
This body was made out of meatballs.
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Le pappa

Hjäääälp saften är spegelvänd i Frankrike...

2011-10-21 @ 07:30:00
URL: http://www.jentin.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0