BESLUTSÅNGEST

Igår skypade jag med Axel i mer än fyra timmar. DET var lycka!! <3 Då kändes allt nästan som vanligt, och jag kunde lägga mig utan att vara ledsen.
Nu på morgonen har jag dock gråtit och vill bara hem. DESSUTOM insåg jag att jag inte fick med mig några tamponger så jag får fan gå ut och köpa det (vilket fick mig att gråta igen..). Så alternativet jag har idag är:
1. Gå och köpa tamponger, massor med choklad och stänga in mig i mitt rum hela dagen och bara gråta.
2. Ryck upp mig själv (köpa tamponger är dock ett måste) och gå och sätta mig på ett café.
3. Köpa tamponger, storböla och ta första flyg hem.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0