BONJOUR!

God dag god dag världen.

Igår var en väldigt bra dag! Nedan följer händelser:
1. Satt i solen på ett café, läste en bok och åt en otroligt god fruktsallad.
2. Hittade Jim Morrissons grav och gick vilse på kyrkogården. Träffade en grodman som hjälpte mig hitta dit.
3. Gick på Paris Kulturnatt med Christine! Först på Hôtel de Ville, sen Purple Rain, sen kollade på hennes systersdotters föreställning och till sist Sacre Coeur för att kolla på deras 500 ljus och utsikt.
4. Skypade under natten med den bästa! <3
Så vad hittar jag på nu? Jag skypar med Linn och ska snart göra mig i ordning för att gå på muséer och äta en god lunch. Vill gå på Champs Elysé (stavning?) och se om de har öppet i någon gottis affär.
Nedan följer lite bilder från gårdagen:

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0