DAGENS FRANSOS

Gick förbi en sushirestaurang idag och stannade för att läsa menyn - kanske vore något i framtiden? Så ser jag att det sitter en man inne i restaurangen och stirrar på mig, typ 40+, tjock, hästsvans och flintis högst upp. Jag tittar inte tillbaka, utan fortsätter betrakta menyn.
Så ser jag i ögonvrån att mannen reser sig upp och går ut från restaurangen, bara för att stanna två meter ifrån mig. Jag tittar förvånat på honom, och han frågar mig på franska om jag vill sitta och äta med honom!?!?!
"JAG ÄR BARA NITTON ÅÅÅÅÅR!!!" ville jag skrika till honom men nöjer mig med att artigt säga "No merci" och gå därifrån.
Phew, jag förstår inte vad det är med männen i det här landet!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0