DAGENS FRANSOS

HA! HA! VAD HÄNDER NÄR JAG GÅR FÖRBI EN GRODMAN IDAG?!?!?! JOOOOOO DET SKA JAG SÄGA ER......
Grodman: Bonjour mademoiselle!
Jag: Bonjour monsieur.
Grodman: Ah, vous êtes une magnifique femme.
Jag: ?
Grodman: Très, très belle mademoiselle..
Jag: Heh.. merci monsieur. *Går iväg*

Översatt på svenska:

Grodman: God dag fröken (typ).
Jag: God dag herrn. (Artighetsfraser).
Grodman: Ah, ni är en magnifik kvinna.
Jag: ? (Svenskt frågetecken).
Grodman: Väldigt, väldigt vacker fröken.
Jag: Heh.. tack herrn. *Går iväg*

BEKRÄFTEEELSEEEEEEEEE
Hahahahahahhahaa jag sitter och asgarvar åt mig själv




Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0