HEY, JAG ÄR FAKTISKT I PARIS

* Första Cours de Phonetique
* Efter skolan hängde jag med Merel på Champs-Élysée, shoppade och åt ute.
* Skypat med min bästa hela kvällen fram tills si så där nu <3
Och imorgon har jag prov! Kan jag det? Ja det får jag hoppas för jag klämde faktiskt in lite plugg här idag också! Se där ja!
Vad händer imorgon? Middag ute med Merel igen, sen PARTYYYYYYYYYY.
Ja också skola.
Läs rubriken! :D







Så här såg jag ut idag. Minus jackan (var för varmt). Hade klänning på mig och grön ögonskugga. Mycket snyggt enligt Merel. Hehe.
PS: Familj, släkt och vänner; jag har bokat flygresan hem! 17 december 17.15 anländer jag till Kastrup. Ta emot mig med köttbullar! DS.
PS 2: Flyger tillbaka igen den 2 januari kl. 18.05. Men då är jag med min bästa. DS.

Kommentarer
Postat av: Le papa

Har för mig det är terminal 2D som är rätt terminal till Köpenhamn

2011-10-14 @ 13:51:17
URL: http://www.jentin.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0