IT'S GETTING LATE!

Idag har jag haft fullt upp så bloggen fick vänta tills nu!
Dagen:
* Skypade med min bästa medan jag gjorde mig i ordning i morse.
* Gjorde muntligt test + fick reda på när de lektionerna är (såå bra fick tiden 12.30 - 13.30 så jag slipper vänta så länge innan min praktiska kurs)!
* Tog metron till St Michel för att hämta ut en textbok med CD på Sekretariet.
* Åkte tillbaka till skolan och hade praktisk lektion.
* Åkte tillbaka till Sekretariet med några från klassen för att de inte hade hämtat ut sina böcker och jag behövde fråga om de andra kurserna. Roligt hade vi i alla fall!
* Tog bussen hem men var tvungen att handla (bananer och äppeljuice) till frukosten.
* Kom hem och gjorde middag.
* SATTE MIG NER!!!!!!!
En trött Madeleine som just nu bara vill lägga mig ner och slappa hela fredagskvällen..!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0