JA JAG LEVER FORTFARANDE!

Eeeeeh nä inte uppdaterat bloggen. Men ALLT ÄR FINT! Ser ni?
Orkade bara inte uppdatera igår för var så trött efter skolan; hade en föreläsning till halv sju, sen hem, hungrig etc.. Egentligen var det samma idag förutom hungrig (jag lärde mig av mitt misstag och köpte en crêpe innan föreläsningen för att få en sockerkick - det fungerade!) men föreläsningen ikväll VAR SÅ SJUKT BRA! Så bra att jag faktiskt är såhär ikväll:
Mm den är fin den! På tal om annat fint så har jag blivit snyggare också sen jag uppdaterade senast:
Ser ni? Fått fina påsar under ögonen också, mycket sexigt. Så sjukt mycket läxor vi har att göra. Förövrigt fick jag 22/24 poäng på provet i fredags. Då blev jag glad.
Imorgon efter skolan ska jag träffa upp Marie och Jonelle, vi ska gå till en svensk livsmedelsbutik och kolla om de har köttbullar haha.. JAG ÄLSKAR KÖTTBULLAR JUUUUUEEEE!!!!!!!
Nu ska jag fortsätta äta laxpajen Christine har sparat till mig från sin födelsedagslunch. Den är inte så god för mina ej förfinade smaklökar, men lik förbannat ska jag äta upp den! Hon är ju så snäll mot mig!
Okej. En tugga till. Kom igen Madeleine, du klarar detta!!

Kommentarer
Postat av: Le papa

Grattis till provet :=)

2011-10-20 @ 13:12:31
URL: http://www.jentin.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0