JE SUIS EN RETARD..

Precis nykommen hem från Merel! (Rätt svenska? Känns som om jag bara har engelska och franska i huvudet hela tiden).. I alla fall. Vi åt pizza och såg på SATC i hennes lägenhet, mycket mysigt. Hennes lägenhet är sjukt snygg, det finns visst fördelar med att umgås med en sex år äldre tjej! ;) Haha nej men vi hade jättetrevligt.
Fick dock nästan springa uppför Avenue Gambetta för att inte bli för sen till skypedejten med min bästa ikväll!
Imorgon väntar plugg innan skolan, sen skola, sen måste jag köpa hörlurar + ladda mitt kontantkort. Wooohohohoohhohohohoo
gif creator online

Bisou!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0