KVÄLLENS LISTA

1. Det var en kvinna med en otrolig frisyr:
2. För tillfället ska jag göra nagelterapi första gången sen jag kom hit, känner jag har börjat landa:
3. Såg en fransyska med en OTROLIGT SNYGG FRISYR/HÅR/FÄRG ALLT!!!! Undrar om jag kan gå in i närmsta Coiffeur Femme och bara säga att de ska klippa och färga mitt hår franskt? Lär det funka?
*fÖrSöKeR sE fRaNsK uT* idéer hur håret kan bli mer franskt?
4. När jag satt på toa och filosofiserade hörde jag ett mjauuuuuuljud. Nu bor jag ju i en lägenhet så allt är ganska lyhört.
I alla fall. Mjauljudet fortsatte och jag kunde inte sluta undra om det tillhörde en katt eller en unge som hamnat i kläm. Så spolades det och ljudet upphörde... Så min slutsats är att någon smygfes inne på toaletten väldigt, väldigt försiktigt.
PS: Jag har alltid jättehemsk mensvärk första dagen men idag kom jag ihåg att ta en tablett INNAN det onda, och vips så hade jag inte ont under hela dagen!!!! DS.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0