LITE SI OCH LITE SÅ

Förresten så köpte jag ett månadspendlingskort nu för oktober. Sen i november får jag ett studentpendelskort för 12 månader, för halva priset!!! TJOHOO!!! Detta jag köpte för oktober kostade 62 euro i månaden, men studentpendelskortet kostar bara 30 euro!!!!!! C'EST BONMARCHÉ!!!
Idag ska jag dricka äppeljuice och typ.. vet inte. Har absolut ingen aning. Typ kolla spaet haha. 
En dialog mellan mig och Christine inför kulturnatten.
Jag: Behöver jag sminka mig? Alltså är det en fin tillställning eller något?
C: Det beror på om du vill att män ska titta på dig eller inte.
Jag: Äh men då kan jag gå osminkad.
C: Hm. Ja du ser väl helt okej ut.
BARA HELT OKEJ?!?!!!? MERDE.
Helt osminkad. Ingen photobooth.
Bekräftelse tack.

Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggare än "helt okej"! Helt klart! ;)

2011-10-03 @ 15:44:53
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0