LITE SMALLTALK.

På tåget till skolan idag satt där en jäääääääättesöt liten flicka bredvid sin mamma, och flickan tittade på mig. En följande tävling utspelade sig mellan oss:
gif animation generator
Men flickan ledde precis innan jag skulle gå av, så jag var tvungen att plocka fram min värsta grimas:
HAH! IN YOUR FACE GIRL! JAG VANN!!!!!!!
I alla fall.

Efter skolan var jag så sjuuuukt trött att jag köpte en kaffe på Starbucks.... och blev hyperpigg av koffeinet. Så jag ville inte åka hem, utan tog en spontanare till Champs-Élysée! Besökte Sephora och kunde inte låta bli att köpa ett otroooooooligt fint nagellack............. det var i alla fall inte en Louis Vitton väska.. man måste ha lite perspektiv............
Ja. På Sephora kom en dagens fransos (återkommer) och dessutom erbjöd sig en kvinna att sminka mig! Blev fint. Titta själva:
gif animation generator

MMMMMMM sexyyy.. eller inte. Avslutar coolt:

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAAH - dör lite. "in your face"



Paris behöver dig inte, kom hem ist!

2011-10-27 @ 21:30:53
URL: http://tricktrucktrain.blogg.se/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0