LITE SOM HÄNT

En spanjor frågar mig på halvkrasslig franska/spanska/engelska om jag kan peka ut på metrokartan vart han ska. Jag gör mitt bästa, men förstår inte riktigt vad han menar. Han lyckas förklara för mig på knagglig spanska och bra engelska att han behöver 3 euro. Jag säger att tyvärr så har jag inga pengar ute, han tackade för hjälpen och försökte kyssa mig (dvs. tog tag om mitt ansikte och skulle kyssa mig sensuellt). Jag backar undan och bara "NO!" och går.
Det är först efteråt som jag inser att jag bara pratade franska med honom trots att jag kan engelska och det uppenbart var ett språk han kunde bättre än franska.
Sjukt.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0