MM MACARONS..

gif creator online

HEJ. Äter Macarons. Denna är Macarone Lait Caramel. Väldigt gott som ni ser.
Idag har jag och Christine fixat massa på förmiddagen angående mitt studentpendelskort, så skönt att det är avklarat! Efter det tog jag RER till Opéra och gick lite där. Besökte Angelinas igen som ni kanske listat ut :') .
Fick en Macarone Chocolate gratis eftersom de tyckte jag var så snäll som ville ge en av mina macarons till kunden bakom mig (då hans favoritsmak var slut).
En del av en vacker trädgård vid Louvren.
Macarons. Pistagesmaken (den gröna) får 4 av 5 stjärnor, första gången jag smakade den! Choklad är som ni ser min favorit heeh.. Köpte en mandarin/passion också men den fick Christine.
Återkommer.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0