PARIS, J'ADORE

Shit vad cool jag känner mig som inte har uppdaterat på hela dagen! Får er att tro att jag har något för mig! VILKET JAG FAKTISKT HADE IDAG! ;)
Aja Dagens Outfit för Valentina:
*Skypade med den bästa i morse!
*Jag träffade Merel (tjej från Amsterdam jag träffade igår) och vi åt lunch tillsammans + shoppade. Hon är en väldigt girly girly tjej så hennes entusiasm smittade av sig att även jag kom hem med några fynd! Merels kompis Furenish (?) kom också efter ett tag!
(Tror det var mitt i en blinkning..)
Älskar att man får lite presenter av Sephora när man handlar där!
Ögonskuggor, tyckte det var kul att prova något nytt!
Borste för ögonskuggor
Två linnen från H&M, sköna och praktiska. Det lila har en mörkare och snyggare färg i verkligheten.
Det var allt, ikväll måste jag tvätta och plugga. Tur att jag har en skypedejt med den bästa ikväll!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0