UN JOUR AGREABLE

Idag har varit en härlig dag! Först tog jag metron till Louvren och lullade omkring i andra avdelningen (shoppingdelen, inte muséet det var för mycket folk) och åt lunch. Sen lullade jag vidare i stan och hittade en mysig fontän som jag läste vid. Nedan följer lite bilder:
Gick förbi en otroligt stor godisbutik på Avenue l'Opéra.
Massa olika godissorter, dock inget i min smak (mest fudge och dyra tryffelsorter).
I Louvrens shoppingcenter, min utsikt när jag åt lunch.
En väldigt typisk fransyska, cigaretten har hon i andra handen.
Hittade hit.
Tyckte det såg trevligt ut, och eftersom jag fick lite fickpengar av släkt och så................
Hittade en mysig plats
Så tog en paus med en bok.
Såg att den tydligen fanns i Paris också, då blev jag nyfiken. Fina saker i skyltfönstret.
Så nu ska jag ha en mysig kväll med macarons!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaa, anade nästan att du skulle hitta hit. Det var väl där jag köpte dina förbannade macarons? Som vi letade ;)

2011-10-03 @ 19:45:11
URL: http://tricktrucktrain.blogg.se/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0