À PARIS!

HEJ.
Nu sitter jag här i Christines lägenhet och surfar! Ska gå och lägga mig efter att jag packat upp allting! Kommer nog ta ett tag.. vet inte riktigt vad jag känner just nu, känns mest underligt?!
Har nog fått för mycket franska i huvudet, märker det är lite svårt att ha meningsuppbyggnaden rätt på svenskan, och i tankarna far franska ord förbi! Försöker verkligen prata så mycket jag kan.
De franska killarna stirrar verkligen ut en väldigt mycket, typ följer en med blicken så man blir lite obekväm, men antar att det är sådant man måste vänja sig vid i en storstad! Jag tittar alltid bort dock, för jag har ju min Axel (så läser du detta Axel vet du att jag tänker på dig! ;) <3)
Vi hörs!
*äR fUnDeRsAm*

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0