DAGENS FRANSOSER

Nu har jag skapat en ny kategori Fransoser på bloggen (JA JAG EXPANDERAR WOOWOWOWOWOWOWO!!!!!) . Not. Nej för eftersom fransoserna här är lite annorlunda än svenska killar tycker jag det är roligt att ge dem lite ljus i denna blogg.

Vill dock poängtera att jag inte är på något sätt intresserad av dessa grodor av manligt kön.

1. En grodman skriker "BEAUTIFUL" efter mig två gånger och vänder sig om för att försäkra sig om att jag hörde honom.
2. En grodman springer efter mig och frågar om jag vill gå och ta en drink med honom. Fatta, han sprang efter mig?
3. En grodman som inte använde sina egna fötter åkte förbi med en vespa, tutade och gjorde en trutmun (öppen) mot mig så han såg ut som en död fisk.
Jahapp. Som Artur sa när jag poängterade att de var mer framfusiga: Det är för att ingen gillar dem hihihi.
Så sant, så sant.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0