DAGENS REFLEKTION..

I morse var jag lika ledsen som vanligt, grät och ville bara hem. Under hela dagen när jag strövade omkring i Jardin du Luxemburg, satt framför Sorbonne, undrade jag vad fan jag gjorde här.
Men. Så tog jag bussen hem till Christine och fick en uppenbarelse. När skolan väl börjar kommer jag får rutiner igen! Jag kommer gå på lektioner, hänga i centrum med kompisar och sen kommer jag dra hem till Christine och plugga medan jag skypar med de bästa (och den bäste<3). Livet här kan ju bli ganska bra faktiskt! Fast om en halvtimme kommer jag säkert börja gråta igen..
Idag blev jag bortjagad av en vakt eftersom man tydligen inte fick äta på gräset inne i Luxemburgträdgården hehe.. Förtjänar NÄSTAN att bli en dagens fransos fast nu var det jag som blev lite förudmjukad..
Lite kul att folk här tror att jag är fransyska tills jag gör något typiskt utländskt. Tydligen är det vissa specifika normer här som alla fransbor vet..

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0