FÖRSTA "RIKTIGA" INLÄGGET

HEJ.
Jag har rEsFeBeR så det osar om det. Kan inte sova ordentligt. Om mindre än tre veckor (2 veckor och 6 dagar) är jag i Frankrike. Paris. Bonsoir så att säga. GAAAAAAAAAAH.
Kommer väl skriva lite då och då innan dess.. ska köpa en resväska (ROSAAAAA) och göra massa roliga saker med mina vänner och pojkvän för att ha fina minnen i Paris. Jag ska bo där i åtta månader och plugga franska på Sorbonne. Jag vill, vill, vill, vill INTE. Än. Får nog vänta lite och sen vill jag nog igen. Det går lite upp och ner. Aja. Detta var väl ett någorlunda "PRESENTATION BY ME" - Madeleine. 19 år. Stå på egna ben (och ta hand om min egna tvätt).
Ikväll har jag mensvärk så jag tror jag håller på att dö så nu ska jag blicka med rådjursögon till min moder så hon köper choklad till mig.
// Värktabletter biter inte heller på mig. SYND OM MIG!

Kommentarer
Postat av: Stierna & Tysons underbara matte

Lilla hjärtat, ett tips är att prova Pronaxen (om du inte gjort det) och så kläm 2 första gången, lovar dom är jättebra. Har samma problem.. Kram!

2011-09-05 @ 21:11:17
Postat av: Madeleine

Tack så mycket för tipset, ska testa det! Alltid första dagen som det gör svinont :/ Kram!

2011-09-06 @ 13:41:55
URL: http://fransoserochgrodben.blogg.se/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0